1kedi1kizannesi 4 ay 23 günlük, biberon kabul etmiyor, hem emiyor hem mama vermem gerekiyor ama biberon almadığı için mama vermek çok zor ve kaşıkla verince tükürüyor. Tavsiye lütfen? Sulukla ya da farklı bir şeyle mama verebilir miyim yapanınız var mı?