18 aylık oğlum hiçbir şey yemiyor. Gerçek anlamda hiçbir şey yoğurt verirsem kaşıkla birkaç kaşık yiyip gerisini etrafa saçıyor sadece. Keçiboynuzu özü denedim. Karadut özü denedim. İştah açıcı şurup vıador denedim. Yok yok yok aralarda birşey vermiyorum iştahlı yesin diye yinede yemeği ağzına bile koymama izin vermiyor 40 takla atıp koydum diyelim tükürüyor. 😞 o kadar zor ki yemeyen çocuk psikolojik olarak tükendim resmen.