Yagmurrrtt Kaç kere actim bebeğinin altini kirmizi renk kaka yapıyor antibyotik başladık ondan mıdır acaba
1gulceninannesi Yagmurrrtt süt alerjisi olduğunda kan oluyor kakada. Mutlaka doktor kontrolünde diyete başlayın emziriyorsanız. Mama yiyorsa alerji maması yazar doktor büyük ihtimalle.
Ucansupurge Yagmurrrtt Alerji, enfeksiyon, makat çatlağı olabilir doktora mutlaka gosterin. Kan hic bir kosulda normal sayılmaz
Yagmurrrtt Belinayss alerjik derken acaba antibyotige mi alerjisi var gaita testi icin biraz bezinden numune aldim ama az çıktı yeterliliği nasıl acaba esimle gonderdim hastaneye
1gulceninannesi Belinayss anne sütü alerjisi diye bir alerji yok. İnek sütü proteini alerjisi olabilir ya da başka bir besin kaynaklı. Tamamen anne sütü kesilmemeli sırf bunun için. Belki yanlış anlaşılma olabilir diye yazmak istedim. 🙂
Yagmurrrtt 1gulceninannesi bence anne sutu değil 9 aylık bebeğim olsa idi şimdi niye alerji belirtisi göstersin ki yanlismiyim
1gulceninannesi Yagmurrrtt evet bebeğiniz büyükmüş belki bir enfeksiyon olabilir kakada kan diyince direk insanın aklına o geliyor.. yine de en doğrusunu doktorunuz bilir.
Yagmurrrtt 1gulceninannesi enfeksiyonu var evet antibyotik başladık böyle oldu acaba aletjisimi var antibyotige