Saliha_altay Kızlar sezeryan doğum yaptim tam ustunden 1 sene gecti şu 2 3 gündür otururken kalkarken aniden bi ağrı sızlama oluyor herhangi bir şişlik anormal bir durum yok neden olabilir sizce