Benim oğluşumda 9 aylık 8 kilo doktoru iyi bir sıkıntı yok gelişiminde dedi ama içim hiç rahat değil nedense 2 gündür ağzına bişey koymuyor çok yoruldum artık her sabah yulaflı yumurta öğlen mutlaka yoğurt veririm ikindiye doğru meyve akşam da ne varsa yemek ondan veririm ekmeği simiti çok seviyor yarın bi sağlık ocağına götürücem bakalım