Eslemmm1 kesinlikle kullanma canım eğer kötüysen emzirmeyi bırak doktorlar veriyor emzirsende en az etkili prozac türünde olanı ama kana karıştığı için bebeğe anında geçiyor çok araştırdım o yüzden kullanmadım şükür geçti iyiyim klinik psikolog dan destek alabilirsin konuşarak eğer aşamam diyorsan emzirmeyi bırakmalısın herşey emzirmek değil sen iyiysen bebek iyi