6 ay 10 günlük kızım biberon almıyor. Yeni doğduğunda öama içmişti sonra tamamen emdi. Sağdığım sütü, mamayı, suyu kesinlikle biberonden içmiyor. Ek gıdaya başladık onu da doyacak kadar yemiyor. İşe başlayacağım bebeğimi bırakmam lazım ne önerirsiniz nasıl bineron alacak bu çocuk. (Avent, dr’browns, ee baby denedim)