Adelsmomm 1 aylık bebeğim için vücut losyonu olarak mustela kullanıyorum. Yüz kremi ve yağ tavsiye edebilir misiniz ?
Oburiks Adelsmomm pişik kremi arko tüp krem banyodan sonra sarı kantaron yağı sürüyorum başka da bebeğe çok fazla böyle ürünlerin temas etmesi taraftarı değilim
irmarose Adelsmomm vücut losyonu ve yağ olarakta mustela kullanıyorum. Pişik kremi olarakda yenidoğanda trukid ve mustela kullandım şuan sudokrem kullanıyorum
Ucansupurge Adelsmomm bebe yagina gerek yok egzema, konak vs olmasikca yag kullanma cunku gozenekleri tıkıyor. Mustelanin losyonunu komple vucuduna surebilirsin.
Adelsmomm Ucansupurge Bende öyle biliyorum ama anneler yağladığını söylüyor genelde eksik mi yapıyorum acaba diye düşünmüştüm