Birevladaemanetci Kizlar aramızda sağlıkçı var mı? Yarın dr.a gidicez ama belki burdan anlayan çıkar. Çölyak testi verdik kanda. Sonuç pozitif yazıyor ama referans 10. Bizim sonuç 10,…. Yani küsürlü. Yinede buraya sormak istedim😪 iyi şeyler duymak istiyorum 🤲🤲🥺
ilyestaa 20 üstü zayıf çölyak 30 üstü çölyak oluyor diye hatırlıyorum benim oglumada yapilmisti referans 10 olsada sınırda gözüküyor alerjik bı durumda olabilir
Birevladaemanetci ilyestaa yaa çok teşekkür çok çok … Bı annenin içine su serptiniz sizinde Allah sikintilarinizi gidersin inşallah ❤️