Arkadaşlar merhaba ben bebeğim 2 aylık hipp mama kullanıyorum. ama bugün farklı bir mamaya geçtim ve bebeğime bir kere verdim. Sonra park ettim ki eski maması da dün açmışım acaba bu durumda nasıl yapsam ikisini birlikte versem olur mu yoksa eski bitirip sonra mı buna devam etsem zaten bir haftaya bitiririm bundan da bir kere verdiğim için kafam karıştı onun için sizden fikir almak istedim teşekkürler şimdiden🥰