Merhaba anneler 14 aylık bir kızım var ve hala emiyor. Sabah 6-7 gibi sağ göğsümün fazlasıyla acıdığını hissettim. Dokunsam bile dayanılmayacak kadar acıyor. Mastit sandım ama değil kızım emiyor zorla da olsa emzirdim ayrıca ama hala acıyor ve sızlıyor yan yatamıyorum bile. Başınıza böyle bir şey geldi mi daha önce? Sizce nedendir?