Habibek Hatırlıyorum 13 yıl önce babaannem dedem kardeşim yeni doğduğunda yaparlardı, kıpkırmızı olurdu vücudu ağlardı hep banyodan sonra rahatlamak yerine. Çok zararlı bir uygulama güya ter kokmasın diye yapıyorlardı. Kardeşim şuan tam ergenlik döneminde ve teri gayette kokuyor yani gereksiz.