Eda038 Geçmiş olsun, benim kızımda 17 günlük iken başlamıştı bilurubin değeri 10.9 du çok yüksek değildi şükür . 1 hafta sonra bir daha bakıldı daha da düşmüştü değeri.bol emzirme ve su ver demişti doktor her emzirmeden sonra . İnatçı sarılık çıktı bizim 2 ay bitince yokoldu.
Sarılık değeri 15 den yüksekse hastanede tedavi ediliyor bize öyle demişti doktorumuz ama değeri düşükse evde siz bol bol emzirme ile geçmesini bekliyorsunuz .
Hiç korkmayın geçiyor 🌸