Ben de suni sancı ve epidural mağduruyum malesef etkisi 1 saat civarı sürüyor sancıları yeniden hissediyorsunuz açılma 8-9 cm olunca bi daha vermediler doğuma aldılar direkt o yüzden bir daha epidural düşünmüyorum ve ilk 3 ay da bel ağrısı yan etkisi oldu