1kucuk_ask Merhaba ilk okulda yapririlan asilar 4 yaşa indirilmis bunu yaptiranlar varmi neler yaşadiniz cocuklarda bi sıkınti oldumu ?
Dondurmalikahve 1kucuk_ask Yeni olan bir durum değil bu doğdu zamandan beri biliyordum oğlum oldu bir kolu bayağı şişti ama ateş huzursuzluk olmadı
visneli_turtam 1kucuk_ask iki kolunada da yaptılar,biri biraz şişti ama sorun yoktu, ateşi de çıkmadı
Vina3 Senaefe sanırım en zoru 2 ve 4. Ay aşılarıydı. Şuan kızım 8 aylık ikisinde de ateş oldu. Parol vardı evde onunla düşürdüm
Vina3 Senaefe çocuk doktoruna bunı belirtip alerji testi isteyin daha önümüzde bir sürü aşı var bazı aşılar tepki veriyor sanırım. Arkadaşımın bebeği 6. Ay aşısında fenalaştı meğer yumurta alerjisi varmış 1 yaşa kadar yumurtayı yasakladılar