Hayatiseyretmeyegelmisim 31 aylık oğlum boyu 88 cm 13 kilo doktor kilosuna normal boyuna kısa dediler sizce sizin çocuklar kaç cm ?
incir-receli Hayatiseyretmeyegelmisim kızım 30 aylıkken 86 cm diye kısa bulup endokrin hormon testleri ve kemik yaşı tespiti yaptırdı birşey çıkmadı çok şükür eğer eşiniz ve siz uzun boylu değilseniz normal kabul ediliyor
Tabaktakalansonkofte Hayatiseyretmeyegelmisim erkek çocukları birden boy atarlar canım ayrıca boy uzunluğu anne ve babanın boy uzunluğunun ortalamasına göre olur. Hiç kafana takma günlük vitaminlerini alıp et balık tavuk tüketiyorsa heleki hiç takma kafana zıplama aktif oyunlar deneyebilirsin boy uzamasına çok etkili oluyor
Mervew Hayatiseyretmeyegelmisim gelişimde bir ay bile çok şey değiştiriyor ay olarak belirtmeniz çok güzel olmuş. Boy hiç belli olmuyor çocuklarda ablamın çocukları bebekken hep aşırı.minyondular sonra birden iri iri oldular ama yine de bir hekime danışın.
Hayatiseyretmeyegelmisim Seda23Yusuf doktorlar hala ayına göre boy hesabı yapıyor canım oyuzden ay olarak söyledim yoksa 2 buçuk yaş derim Lunaaaaa
baykuskiz_ Seda23Yusuf cunku 31 aylik cocukla 28 aylik cocuk bir degil. O yuzden ay olarak belirtmesi daha dogru
Ucansupurge Seda23Yusuf 35 aylik cocukla 25 aylik cocuk ikiside 2 yas ama ikiside ayni seyleri yapamaz. O yuzden ay önemli her ayda cocuklarin yapabilecekleri, yetenekleri, yeterlilikleri farklilik gösteriyor.
Hayatiseyretmeyegelmisim Mervew tahliler vs yapıldı kansızlık harici bir sıkıntı yok 🙂 umarım birden atar boyunu parktaki kadınlar çok canımı sıkıyor ay olarak daha küçük çocuklar oğlumdan daha uzun kıyaslama yapıyorlar üzülüyorum
Hayatiseyretmeyegelmisim aliaras_2022 benim tarafım pek uzun değil annem babam ama eşimin tarafı uzunlar Benim boy 160. Eşim 178
aliaras_2022 Hayatiseyretmeyegelmisim hmmm biraz kısa gibi. Sanki endokrine gidin olmazsa içiniz rahat eder baktınız sıkıntı yok o zaman biraz büyüyünce baskete filan gidersiniz
endoplazmikretikulumiste Hayatiseyretmeyegelmisim çocuk boy kilo persentil tablosu var internette ayıma göre orda gör bilirsin karşılaştırma yapabilirsin . Boy kısalığında endokrine yönlendirme sebepleri hormonal olup olmaması , eğer çocukta troid varsa bu gelişim geriliği yapıyor kan testinde tsh baktırırsanız çıkar sağlık ocağında da yaptırabilirsiniz
Hayatiseyretmeyegelmisim endoplazmikretikulumiste birtek kansızlık çıktı 3 ay tedavi gördük bitirdik ilaçları yakın zamanda tekrar götürmem gerekiyor tuvalet eğitimine başladım bu işi rayına oturtayim götüreceğim
Nilunas Hayatiseyretmeyegelmisim benim kızım aşırı uzun 2 yaşına girecek çekingen bir kız mesela parkta merdiveni korka korka çıkıyor yanındaki çocuklar ondan büyük olmasına rağmen anneleri büyük zannedip değişik değişik bakıyorlar kızıma bir yerlere vurasım geliyor.eşim çok uzun bende uuzunum genimizi almış kızım sizde böyle bir durum olabilir.hoplamalı zıplamalı oyunlar iyi gelir birde vitamin değerleri düşükse gelişimine engel oluyor🌸
Nilunas Hayatiseyretmeyegelmisim trambolin iyi gelir☺️uzamaya yardımcı vitamin şurupları da görmüştüm bilmiyorum ne derece güvenilir bi doktora sorun isterseniz🙂
snyck Hayatiseyretmeyegelmisim kizim 2bucuk yaşındayken 99 cm di biraz ileride gidiyor ama size doktor kısa demişse vardır bir sebebi ne öneriyor ona göre ilerleyin hormon testi falan yaptırın bizimde uzun ve kilolu diye yapılmıştı normal çıkmısti
Dondurmalikahve Seda23Yusuf Sohbet esnasında 31 aylık dese sizi anlarım da gelişim ay olarak hesaplanır. Oğlum 4 yaşındayken gelişim testi yaptırdığımda o testi 4 yaş üzerinden yapmadılar ay üzerinden yaptılar. Bir ay üstündeki soruları bile bana sormadılar.
Hayatiseyretmeyegelmisim Dondurmalikahve bazen sırf catip didişmek için yazıyor insanlar 🙂 ben soranlara 2 buçuk yaşında diyorum parkta vs herhangi bir yerde ama ben gelişim ile alakalı bir soru sorduğum için ay belirttim iyiki uzatıp polemiğe girmedi hiç sevmem 😆