Egeveannesi_ Miniktirtillarim kıyamam ona oğlumda orta kulak enfeksiyonu oldu ve iştahı tamamen gitti hastalık zamanı baya bir kilo verdi suandada çok iştahı yok zorlayarak yedirebiyorum
plajterligi O1Anne aslında evet kısa değil de biz üç arkadaş doğum yaptık aynı haftalarda, iki bebekte benimkinin iki katı olunca baya kısa oluyor 😂 Yanyana koyuyoruz benimki 6 aylık gibi duruyor, dışarda da her gören 6 aylık mı diyor he diyip geçiyorum bende ahshsj kim açıklama yapacak 9 ay bilmem ne diye
Elfelf475 Egeveannesi_ her bebek aynı olamaz. Bebeklerinizi gramajla çok kıyaslamayın lütfen. Sokakta kaç insan aynı ebatta kiloda da bu kadar çok takılıyorsunuz bunlara. Sağlıklıysa doktorunuz salıncaklı bir durumdan bahsetmediyse bence kendinizi üzmeyin.
Nazikomom Egeveannesi_ kiloya boya bu kadar takılmayın her çocuk kilolu ve uzun olacak diye bir şey yok ,elde olan birsey olsaydı zaten bütün anneler bunu sıkıntı yapmazdı . Kilosu gayet güzel . Boy da genetik bir durum. Benim kızım 14 aylık 9.5 kilo boyu 1 yaş kontrolünde 78cmdi. Çok şükür sağlıklı önemli olan da bu 🌸
Kardem Egeveannesi_ tamam herkes ister 9 kilo olmasını ama olmuyorsa ne yapabilirz ki ebeler de bazen gereksiz tedirgin ediyor insanı. Kızım 10 ay 20 günlük hala 8.800 kilosu. Canı isterse cok güzel yiyor istemezse ağzını bile acmıyor ne yapabiliriz yani günde 4-5 çeşit yemek yapıyorum hepsi oldugu gibi çöpe gidiyor 1-2 kasık zar zor yediriyorum. Ayrıca sağlıklı olsunlarda kiloya ben cok takılmıyorum illa ki alacak yani cocuk ömür boyu 8 kilo kalmayacak ya. Biz ne kadar gerilir strrs yaprsak bebeklerimize de yansır. Ben 7 yasındayken 19 kiloymusum her gören anneme hasta mı asırı zayıf diyormus ama gayet sağlıklıymısım sadece asla yemek yemezmişim. Suan 15 kilo fazlam var veremiyorum. Kilo derr değil yani sizde takıp üzmeyin kendinizi
Esrasyacan Kardem siz yine 19 kiloymuşsunuz benim kız 17 kilo. Ne yaptıysak hangi doktora gittiysek kilo almıyo canı sagolsun diyorum artık nabalım
morlu_baby Oburiks 😂😂😂 ahahahh doktorları hemşireleri artı ebelerimiz görüp seviyorlar gayette sağlıklı obez değil . Her kilolu olan bebek yada bir yetişkin obez olmuyor malesef obez olması ıcın değerlerin Farklı olması lazım cok şükür oyle bir durum yok .. Cok merak ettıysenız söyliyeyim doktorların düşündüğü şey iri bir bebek 😂
Oburiks morlu_baby zaten obez demedim doktorların ne düşündüğünü merak ettim genetik olarak ve değerlerini de bilmediğim için fazla yorum yapmadım ama yine de fazla kilo iyi degil
morlu_baby Oburiks tabikide iyi değil aslında yemiyor bile . Mesela derler ya mama yiyen bebek şişer diye asla alakası yok . Gece 2 de yiyor 120 cc sabah 6 da yiyor 120 cc birde gün içersinde ya 120 ya 150 bazen onu bile içmez oyle ek gıda cok yemez de tamamen genetik bir durum tamamen bana aileme benziyor .. benim kardeşlerim 5 buçuk 6 kilo doğan war 🥲 daha ben ne diyim suanda kaslı maslı uzunlar
MelindaMelisa Egeveannesi_ Benim kızımda 9 aylıkken o kilodaydı hiç kimse bana geri kalmış demedi hatta kilosu çok iyi dediler halada öyle.1 yaşına girecek 2 gün sonra en fazla 11 kilodur.Zaten yaşına girdiğinde doğum kilosunun 3 katına çıkması bekleniyor
Selmaaaaaaa Egeveannesi_ morlu_baby maşallah cocgunuz yıyo benimkıne zorla yedırıyorum hıc kendı ıstegıyle yemıyo bazen anne sutuyle gunu kapatıyo
morlu_baby Selmaaaaaaa olsun anne sütü alıyorsa ne mutlu size keşke sütüm kesilmeseydi emseydi hep , keşke hep o bağımız olsaydı . Mecbur kalıp mama verdik pnu bile az yiyor ama ek gıda yiyor onda sıkıntımız yok kabız olur diye korkuyorum dewamlı sıvı tükettiriyorum . Kilosu hiç önemli degıl sağlıklı olsunlar yeter elinde sonunda büyüyecekler bir yetişkin olucaklar 🙏
Emmosch Benim kızım 8aylık 7800,boyu iyi ama hareketli kilo almıyor,bende sma mama,anne sütü ve ek gıda dönüşümlü veriyorum,hareketli bir bebekse ondan olabilir