Minikkusunannesi-1 Merhabalar izmit ve çevresinde 3 yaş anaokulu kreşe yazdıran varmı tavsiye verebilcek olan varmı :)
nmt41 Minikkusunannesi-1 İzmit merkez mi ? yahyakaptan da güzel yerler var bir bakın isterseniz merkez de bilmiyorum ama
nmt41 Minikkusunannesi-1 tuncay emir ‘i önerebilirim tabi yahya kaptanda sayılmaz ama 🤣 otogarın biraz arka tarafında, çok memnun olan arkadaşlarım var fiyat olarak bilemiyorum özel olduğu için biraz yüksel de olabilir ama güvenli ablaları çok iyi 0-4 yaş için de uygun bir yer
Denizegeahmet Otogarın üst tarafında özel masal dünyası kreşi çok güzel oğlumun bu sene 2.senesi.geçen sene 1.dönemden sonra el değiştirdi ilk başlar çok kötüydü fakat yeni yönetimi ve ekibi çok iyi