Kızlar anladığım hepimiz aynıyız, 3 ay 14 günlük benim oğlum da, atak dönemindeler şu an yaklaşık olarak bunlar normal. Ben bebeğimi mümkün mertebe kucağımda tutuyorum, seviyorum, oynuyoruz. Bu ara temasa çok ihtiyaçları var. Emmek ve mama yemek istemiyor bu nedenle çok geçmeden sık sık besliyorum ki çünkü bir anda aç olduğunu fark edip ağlama krizine giriyor 🥲 uyku durumunu da şöyle çözdüm, kucağıma alıyorum emziğini veriyorum poposuna pat pat yapa yapa uyuyor. Çok direniyorsa youtube dan Hafız Fatih Hoca’nın uyku rukyesi ni açıyorum o gerçekten rahatlatıp uykuya geçiriyor deneyin demek istediğimi anlayacaksınız🤗