Mislinammm Kızım 4 ay 3 günlük ama halla ne gaz nede büyük abdestini yapabiliyor ne yapıyorum olmuyor tam bitti derken tekrar en başa dönüyoruz yoruldum artık ne oturabiliyorum ne iş yapabiliyorum ne yemek kimsemde yok ne yapabilirim WC sıkıntısı için
Cahide_deveci7 Mislinammm rezene çayı kaynatıp verin çok faydası oluyor birde zeytınyag ile karnına masaj yapın ayak altlarına falan
Efeemoom Mislinammm canım benim mama kullanıyorsan içine hakiki zeytin yağı koy 1 kaşık kadar ben çözümü onunla buldum. Yoksa ciddi anlamda kabız oluyordu oğlum
Acemiannee000 Mislinammm karnına zeytinyağıyla masaj yapın. Zeytinyağı içirin. Anne sütü alıyorsa siz armut ve kayısı yiyin. Kuru kayısı da işe yarıyormuş. Poposunu kulak pamukçuğuyla uyarın biraz zeytinyağı süürüp. Biz de yaşıypruz o durumu bunları deniyoruz masaj iyi geliyo bize
Mislinammm noluyasanagenemiros herghn düzenli veriyorum ama genede düzensiz sancı çekiyor yapana kadar ter içinde kalıyor bazen hiç yapmıyor kendiside yapmıyor ben yaptiriyorum
noluyasanagenemiros Mislinammm doktora gittiniz mi gaz damlası veriyor musunuz lavma yaptırın düzelir belki benim bebeğim de ağlaya ağlaya yapıyordu kakasını ishal olsa bile lavma yaptılar biraz düzeldi
ezber Mislinammm poposuna zeytinyağ sürmek de işe yarıyor. Parmağımın dışı ile sürüp biraz poposunu ayırıyordum oğlumun. Bir de nurse harveys colex kullanarak çözdük. Günde 3kez 3,5ml veriyordum. Şimdi biraz düzene girdi, 3,5 aylık sıkışınca veriyorum
Kumsal1351 Mislinammm Zeytinyağını içirmek yerine kulak çubuğuna iyice bulayıp poposuna hafif içeri itip çıkarırsanız yumuşayıp kakasını yapacaktır
Deletedmom_117 Mislinammm Onada vücut alisiyo 46 günlük olduk vücut alıştı artık faydası yok doktor kolik olabilir dedi Damla yazdı dene dedi
Mislinammm noluyasanagenemiros sab simplex kullanıyorum bı tek o biraz iyi geldi probiyotik kullanıyorum doktora götürdüm iki sefer lavma yaptılar yapmadı hortum koydular makatindan serum gönderdiler yok dedi git probiyotik kullan düzelir 😂😭
noluyasanagenemiros Mislinammm activex sıvı sabun alın ılık bi küvet içine koyun bebeğinizi Buda iyi gelebilir
noluyasanagenemiros Mislinammm evet suya koyun köpürsün makatını yumuşatır kardeşimizi böyle yapıyorduk zamanında
noluyasanagenemiros Mislinammm yok canım bizde 2 yaşında kardeşime çok yaptık öyle oda çok çekti doktor önermişti bende kendi kızıma denedim biraz rahatlatmıştı
Kumsal1351 Mislinammm alışkanlık olacağını zannetmiyorum benim bebeğim de bazen zorlanıyor o şekilde yaptım mı rahatlıyor çoğu zaman kendisi yapıyor zaten kakasını ama uzun süre yapamadı mı zeytinyağını kulak çöpüne sürüp rahatlatıyorum hemen yapıyor
Efeemoom Mislinammm yine de 1 çay kaşığı içirebilirsin. Aklında bulunsun ben o dönem fitil vs çok sordum ama poposuna çubukla yap sürmekte fitil de alışkanlık yapıyor asla vermedi doktorum
Efeemoom Mislinammm samp simplex kullandım ben aynı zamanda oğlum kolikti. Ya açıkcası o kolik aylarını atlatana kadar çekiyorsun pek çözüm olmuyor birşey