Merhaba hanımlar, 9 aylıkken ilk dişlerimiz çıkmaya başladı. O zamandan beri yememiz resmen durdu hiçbir şey düzgün yemiyor. Ağzını açıyor alıyor bir iki sonra kapatıyor tükürüyor hemen emmek istiyor. 9 aylıkken 8.400’dü şu an 12 aylık ve kilosu 8.100 4 tane dişi çıktı bu süreçte alt üst ön kesiciler. Yan kesicilerde kabarmış. Yani bu süreçte kilo alımını desteklemek için ne önerirsiniz. Aslında taneli yiyordu ama bu süreçte daha çok püre kıvamını tercih ediyor. Midesi de büyük olmadığı için hemen doyuyor. Şu an doğum kilosuma göre 9600 olması gerekiyor. Tavsiye edebileceğiniz kilo alımına yardımcı olacak öneriler varsa çok mutlu olurum 🫣🌸🥰