Kızlar Ağustosun 25 inde ücretsiz doğum iznim bitiyor. Ama işten ayrılmak zorundayım. İlk 6 aydan sonra bebek 1 yaşına gelene kadar günlük 1.5 saat emzirme izni oluyor. Yani ben işten ayrılsam 1 yaşına kadar olan emzirme izni parasını alabilir miyim bunu yaşayan var mı