Kızlar bebegim 13 aylık
Gecen hafta nezleydi. Doktorun verdiği ilacı almadım iburaminzero olan hani şu toplatılan duymuşsunuzdur.hernryse ben evde kendim takviye yaparak toparlanmasını sagladım meyveler ballar vs. Ama burnuna bi cozum bulamıyorum. Cekiyorum asprator ile 5 dk sonra yine akıyor. Sürekli cekmek istemiyorum ama mecbur kalıyorum cocuk nefes alamıyor. O burun nasıl kurur. Az once uyuttum emzigi emerken genzinde yine vardı ememiyordu. Bende cıkardım emzigini ama sabaha kadar busefr bogazı mahfolacak😟 onerisi olan varmı