Kevser472 Kızlar e bebekte görmüşsünüzdür sepet beşik kullanıyorum ama kızım artık 9 ay 27 günlük oldu ve sığmıyor sürekli tutunarak kalkıyor yine kendi yatağımın yanında olacak şekilde yatak arıyorum sizce hangi yatak almalıyım
Tatlimomy Kevser472 bende bir montoseri beşik var anne yani ahşap boyasız satmayı düşünüyordum almak istersen al istersen ama bazasiz