AselParla Kızlar başıma ne gelmez dedikçe hep yenisi geldi. Şimdi sol omzunda lif yırtılması olmuş.emzirdigim için ilaçta veremedi buz ve bir krem verdi sadece. Ama inanılmaz ağrıyor. Çocukta kucağımdan inmiyor. Başına gelen var mı . Ağrısı kaç günde gecti
AselParla Betbetbet kuzeytobaby kızlar uzun zamandır bu hesaba girmiyorum başka hesap açmıştım oda kendiliğinden çıkış yapmış yanlışlıkla bu hesaba giriverdim😂 çok erken bir dönüş olacak . Doktor bir merhem vermişti onu kullandım ve sürekli soğuk kompleks uyguladım yaklaşık 4 gün sürdü hafiflemesi 1 haftada tamamen bitti
kuzeytobaby AselParla geç olsun güç olmasın canım. Allah tekrarını yaşatmasın. Paylaşırsan kremin adını çok sevinirim 🫶🏻