Serbest t3-t4 tsh troid hormonları onlar normal gibi gözüküyor ama yanlış hatırlamıyorsam yaşlara göre belirli aralıkları vardı beta zaten 0 çıkmış gebelik yok fsh ve Lh değer aralıkları gözükmediğinden bilemiyorum normal mi çünkü her laboratuar cihazında değer aralıkları farklıdır