Biz de suan 2,5 yas olduk. Oglum uykuya gec ve zor geciyordu o yuzden ayakkabiyi o uyuyunca taktik hep. Ama simdi gece uyanip agliyor cikarmamiz icin. Bi hayli zorlaniyoruz. Uzun suredir gece gunduz uykularinda kullaniyiruz ortezi. Ama pevli ayak duz basiyor. Normal ayak daha disa. Kendi dr umuz Salih marangoz nuks yok rahat ol dedi ama antalyada feyyaz akyildiz. Gunduz icin ters bot yazdi. Salih hoca ters botun faydasi yok dedi. Oglum gunduz evde ev patigi bile giymek istemiyor. Salih hoca ters bota hayir dedigi icin biz de almadik. Yani anlayacaginiz diken uzerindeyim.off cok stresli