Kızlar mevlitte bir kere giydim. Dizaltı 46 beden ama 44 beden için darlattık
theanalikko 1000 lira olsa nasıl alırdık acaba allahtan 900 TL 😂😄 Ama güzel elbise
E fiyatını yazmamışım 😂 2 bin liraya almıştım 900 tlye satıyorum
Ayy coksel 😍
ilyestaa teşekkür ederiim 😻
Upp
Upppp
Yukarda kalsınnn
Up
Yonxz_03 zaten 1000 yazmıştım ama yarısından az olmasını istediğim için indirdim
Bence ikinci el için pahalı bir elbise yinede iyi satışlar