Keremduyguegemen paraben ve esktra olarak şeker var. Hem diyorlar 6.aydan önce ek gıda yok diye hemde şekerli demir ilacını dayıyolarlar. Bize verdiler çöpe attık. Bestiron aldık içerisinde C vitamini var Demir emilimi daha kolay. 4 damlayla başlamamızı söyledi doktorumuz, 6.cı aydan sonra 6 damla ile 1 sene boyunca devam etmemizi söyledi. Üzerinde 4 yaş üzeri ibaresi var onu da tanıdık eczane çalışanımıza sorduk ürünler piyasaya cikarken hepsinin ustunde 4 yas ibaresi yazmak zorunda olduğu için o soru işareti de kalktı aklımızdan