Merhaba arkadaşlar
3 ay 9 günlük bebeğim var birkaç gündür gün aşırı kaka yapmaya başladı ve kaka yaptığında aşırı sulu yeşile dönük yapıyor belinden sızıyor resmen ateş kusma gibi şikayetlerimiz yok ama bu durum beni tedirgin ediyor sizde de oldu mu doktora gitmeli miyim acil yazar mısınız ??