Yenidoğan bebeğim 9 günlük daha balgamlı kusuyor. Dün yıkadık oğlumu klima da tavanda 27 derece de idi acaba üşüttü mü böyle bir durum yaşayan var mı??? İlk bebeğim çok da zor elde ettim korktum balgam görünce. Hastaneye gitmek istemiyorum çünkü doktoru eğer devam ederse mide temizleriz küveze alırız dedi bende böyle birşey istemiyorum takibini yapıyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Klimasız ortamda mı bebelerinizi tututuyorsunuz bu sıcakda ne yapıyorsunuz????