edafmo Kızlar mama alışverişini hangi market ya da sitelerden yapıyorsunuz en uygunu nerelerde bulunuyor? Şuan sma optipro 2 numara kullanıyorum
Melike-emirasaf edafmo genelde migrosta uygun oluyo ama butun mamalar bulunmuyo ben Trendyol bide hepsi burada dan takip ediyorum hepsi burada da mamalar daha uygun trendyolda daha pahalı indirim varsa bide stok yapıyorum ben
Asya3870 edafmo ben Aptamil i eczaneden alıyordum. Büyük boy indiriml fiyatla getirtiyorlardi her zaman. Sürekli ordan alırdık
Melis1706 edafmo ben nestleden aliyorum.bazen kantin kapali olunca marketten buluyorum happy centerla migrosta uygun
arcanilay edafmo Ben özel reflü maması kullandığım için Aptamil Ar sadece eczanelerde satılıyor. O yüzden uyguna fiyat kovalayıp toplu alıyorum medikal sitelerden.
edafmo Melike-emirasaf bende sma yı ilk migrostan aldım, şimdi indirim takip edicem stok yapmak için🤭
Melike-emirasaf edafmo eskiden mamalarin fiyatı 40 liraymis biliyo musunuz şimdi ne kadar pahalı iyi bı mama alsan 400 lira 300 lira
edafmo arcanilay medikal site olarak nerelerden alıyorsunuz? İnternette çıktı karşıma ama güvenemiyorum
edafmo Melike-emirasaf gerçekten öyle yaa. Bir de sadece mamayla besleniyor bebeğim 400 gramlar en fazla 5 gün gidiyor 😭
Asya3870 edafmo hiç bilmiyorum ki . Bir konuşun eczacınıza, sürekli burdan alırsak indirim li verirmisniz diyin
Newmommom edafmo abartmışlar artık gerçekten Allah herkese kolaylık versin bence çocuk mamaları temel gıda sayılıp fiyatları sabitlenmeli
adendr edafmo Sma optipro kullanıyoruz biz eczanelerden alıyorum marketlerde daha pahalı oluyor fiyatı internette daha uyguna var aslında ama almak istemiyorum güvenemiyorum
Bebekcino edafmo e bebekten alıyorum benim araştırmalarıma göre en uygun ve en güzel tarihli ebebekte ama indirim vs olursa başka yerlerde belki daha uyguna gelebilir bilemiyorum onu