Aslananne1 kabızlık için verdi doktor mamasina kattım verdim yoksa içmiyor 180 cc mama ya 10 ml kattim faydasını gösterir mi Bide ilacı kullanan varsa nasil bi ilaç etkilimi
bsr5 Ben kullanıyorum oğlum 2.5 yaşında bezi bırakıyoruz kakasını tutuyor yapmıyor e haliyle kabız oluyor. Faydasını görüyorum ben