Hanımlar merhaba.. bu defa hüzünlü bir konu ile geldim. Eşimle 5 sene önce çok severek evlendik ve çocuk doğana kadar harika bir evliliğimiz vardı. Beraber yemekler yapar, güler, eğlenir, gezerdik.. Çocuk doğalı 4 ay oluyor ve ben 4 aydır kocamı tanıyamıyorum. Her gün kavga ediyoruz alakalı alakasız sebeplerden. Sürekli sesini yükseltiyor hakaret ediyor(salak salak konuşma,gerizekalı, gibi) bugün son noktayı koyarak gereğini yapalım o zaman boşanalım dedi.. sebebi ise çocuğun şapkası neredeydi diye sormam ve onun şapkayı kaybettiğini anlayınca küfür kıyamet bağırması ve bana hakaretler savurması hepsi bu. Sırf bu yüzden bütün gün surat yapıp benimle konuşmadı. O kadar yoruldum ki bu hareketlerinden anlatamam. Sebepsiz şekilde en küçük şeyden bile kavga çıkartıp bağırıp çağırıyor. İşin kötüsü artık çocuk korkmaya ve ağlamaya başladı onun bağırmaları karşısında. Cevap veriyorum olmuyor, susuyorum yine olmuyor. Hiçbir şekilde huzurum kalmadı. Gidebileceğim bir baba evim yok, annemle babamı küçükken kaybettim kimsem yok akraba falan. O yüzden ona mecburum ve bu beni mahvediyor içten içte kahroluyorum biten evliliğime üzülüyorum. Alttan aldım, yanına gidip konuşmaya çalıştım istemiyor iyice kendinden bezdirdi yaptığı hareketlerle ve ettiği hakaretlerle. Benim gibi olan var mı, tavsiyeleriniz var mı?