mikkonunannesi- iyi akşamlar ben daha gecen gün deldirdim 10 ay 12 güblüğüz doktorumuza 8. Ayda sormustum deldirsek sıkıntı olur mu diye yok olmaz demişti buhün deldircem yarın derken 10 aylık pldı gecen gün deldirdim tık dedi aglamadı bi 5 saniye sonra aglamaya başladı susturduk diğeri delindi oda tık dedi 5 saniye sonra aglamaya başladı susturdum bidaha da agrımız falan olmadı Allaha şükür hiç zorluk yaşamadk sadece delinirken acıdı başka acı agrı olmadı kulağına dokunuyorum acıyomu diye tepki bile vermiyo acımadıgı için eczane deldirdim ben krem verdiler bide onu aldım onu sürüyorum iltihap falan olmasın diye kusura bakmayın uzun oldu biraz