Kfkdldldlldl_ denizin_annesii1 7-8 güne kadar normalmiş bizim de bi ara 2 günde bir yapıyordu sadece düzeldi
Sanem1704 denizin_annesii1 çok normal benim.kizimda öyleydi şuan 3 aylık günde 1 kere yapıyor bazen de 2 günde 1 yapıyor
senaa2508 denizin_annesii1 benim bebeğim de 2 buçuk aylık 1-2haftadır benimkide 2.-3 günde bir falan yapıyor ama 8-10 güne kadar normal olduğunu söylüyorlar zaten yaptığında da baya fazla yapıyor
Caglaa94 denizin_annesii1 7 güne kadar normal sayılıyor. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal olduğu düşünülüyor. Gaz masajları ile destekleyip bağırsakları harekete geçirebilirsiniz
lceLady Lalalac buyuk risk 😶 Gorumcemin bebegi 1 hafta yapmadi 2 kez kucaginda bayildi apar topar acile gidilmisti
Hilalprlk denizin_annesii1 7-8 güne kadar normal olarak sayılıyo daha uzun sürerse mutlaka doktora götürürsün