Oğlum 14 aylık.. 1 ay sınra tekrar işe başlayacağım ama aynı zamanda artık odasını da ayırsak mı diye konuştuk eşimle..hem işe başlamak hem de odasını ayırmak ona travma yaratır mı diye endişeliyim.. eşim gece vardiyasında olduğunda oğlumla beraber yatıyoduk üstelik. Şimdi bi anda ayırmak nasıl olur tecrübeli anneler yardıma ihtiyacım var. Neler yaptınız yanımda ya da anne yanı beşikte yatarken rahattı şimdi mesela emziği düştüğünde ya da her mızırdandığında kalkıp diğer odaya gitmeye de üşenmiyo değilim 😅 nasıl yaptınız hemen alıştı mı bebeğiniz?