Metehannnn Ben çalışmıyorum ama geçenlerde aklıma bu mevzu düşmüştü. Bence saat kaç olursa olsun çalışan anneler evladını uyandırıp veda edip öyle gitmeli. Uyandığında annesini görmemesi onu endişelendiriyor. Bırakıp gitti düşüncesi oluyor. Baksanıza yavrunuz uykudan siz gittiniz mi diye endişe ile uyanıyor, sizi görünce rahatlayıp uyuyor.. Sadece sizin için değil bütün çalışan anneler için söylüyorum; bence işe giderken kesinlikle çocuğunuzu uyandırın ve ona veda edin. Hatta bir gün çalıştığınız yere götürün, gösterin ve “İşe gidiyorum” dediğinizde çocuğunuz işin ne olduğunu, nereye gideceğinizi bilsin 🌸