Tuba_tuba e bebeğe çeşme suyu içirmeyeceğimize göre.hazır su diye belirtmeye gerek yok.kaynatıyorum ben hala artık sadece gece mama içiyo akşamdan jaynatıp termosa koyuyorum gece ılık hakde yapıyorum. Mama içtiği sürece de kaynatıcam. Zaten mama yaoma talimatında da kaynamış ılınmış suyla yapın diyo.hazır su da olsa