fa_sena_y kızlar bebeğim 10 aylık oldu 1 hafta 10 gündür babıldamayı bıraktı baba mama dede hiçbir şey demiyor neden olabilir?
Damlanurrr fa_sena_y benim oğlum da dokuz aylıktı dediği herşeyi bir anda söyleyemeyi bıraktı anlamadık ama çok ugrastik konuşturmaya çalıştık yok biraz zaman geçtikten sonra tkerar kendi kelimlerini söylemeye başladı geçti yani
Minigim38 fa_sena_y 9 ayligiz bizde 3 gündür söylemiyor sadece meme diyor başka yok nedenini bulamadım
Omeraslan fa_sena_y Babıldama 10 aylıkken bitti. net bir şekilde Dede baba abla anne meme teyze diyor. Gel ver at 😃 Sanırım yaklaşık 10-12 ay arasında babıldama bitiyormuş. Normal geldi bana
Misal5 Minigim38 ayy konu açılalı baya olmuş ama benim çocuğumda acayip babıldama vardı baba dede mama vs vs 1 haftadır yok. 10 aylık olacak. Sizin ki geçti mi acaba canım sıkıldı bu duruma
Minigim38 Misal5 şuan 28,5 aylik oldu evet bazen yeni öğrendiklerini şeyleri bi sure tekrarlayıp sonradan söylemeyebiliyormus normal biseymis