Kızlar bebeğim doğduğundan beri sütüm çok olmasına rağmen aktif emmedi ve çok kilo kaybı oldu o yüzden mama başlamıştık 3. Ayından sonra da tamamen meme reddi başladı ve artık hiç emmiyor her yöntemi denedik sağıp veriyorum ama sütüm bi damla anca çıkıyor bugün 4. Ay kontrolümüz vardı doktorumuz o zaman ek gıdaya başlıcaz dedi anne sütü mama ve ek Gıda şeklimde ilerlicekmişiz bi öğün meyve bi öğün yoğurt bi öğün pirinç unundan mama şeklinde ne yapıcam bilmiyorum emmediği için çok üzülüyorum daha çok erken değil mi ek Gıda için daha önce benim gibi olan böyle bi durum yaşayan var mı fikirleriniz neler