Kızlar kızıma almıştık meyve süzgeci seveceğini tahmin etmezdim içine mama koyup dondurdum öyle bi seve seve yediki böyle ımm ımm sesler çıkardı hep ağzından çekince ayaklarıyla tekme atar gibi yapıyo bi daha istiyo yani artık soğuk oluşunu mu sevdi yoksa diş etlerine mi iyi geldi bilmem ama baya sevdi hatta bitince mızırdandı biraz ama başka dondurulmuş yoktu valla keyifle izledim o yerken yaa 🥰 bi iki tane daha alcam yedekde dursun hepsi 😂 sizde bi deneyin isterseniz kızım 4 ay 7 günlük 🧚 inşallah meyveleride böyle iştahlı yer zamanı gelince 🤭