Aşırı kaşık aşırısı ve gebelik şüphesi ile gittim kadın doğuma ultrasonda baktı kese yok dedi kan tahlili verdim çıkmadı adetime de iki gün vardı adete yakın samanda kan tahlilinde çıkıyormuş gebelik Adetim normalde 25 gün olurdu şimdi adetim 6 gün gecikti hala gelen giden yok idrar testi yapıyorum negatif bi yandan hala stresliyim adet olamadığım için çünkü bebek düşünmüyordum testin negatif çıktığına inanamıyorum bile 😔😔 adetim gelse rahatlayacaktım ama gelmiyor aynı durumu yaşayan oldu mu ne kadar gecikti hamile olma durumu olur mu sonradan ne beter ilaçmış bütün hormonlarımı bozdu 😔