Benim kızımda tam 10 aylık dişten sonra çok huy değiştirdi emmeye çok düşkündü bıraktı neredeyse . Günde 1 kere 1 dk falan sütüm azalmıştı iyice gidecek yakında zaten çok dolup rahatsız etmiyor . 9.ay kontrole gittiğimizde 6.900du bende sağlık personeliyim bu arada bebelac gold vermeye başladım çünkü hiçbir şekilde çorba vs içmiyor dişleri çıkmaya başladığı için önceden yiyordu . Sağlık ocağındaki hemşire verme emzir dedi ama ee süt yok ve emmiyor çorbada içmiyor dolu dolu kilosuda yok ne olacak ? Ben vermeye başladım şuan 10 ay 1 günlük 7.700 oldu ve günde bir mutlaka kaka yapıyor çişi iyi . Şimdiye kadar vermediğime pişmanım süt az yemek yemiyor çok huysuz oluyordu şimdi daha iyi. Mama canavar değil 😀