giiizemsi Merhaba kızlar, bebişleriniz ne zaman emeklemeye başladı ve nasıl? Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çok 7,5 aylık kızım hala emeklemiyoooor 😅🥹
durukusunannesi_ giiizemsi 7 ay 23 günlüktü benim ki 2 günde çözdü şimdi tüm evi talan ediyor öyle. Desteksiz oturuyor mu otururken önüne biraz uzağına çok sevdiği oyuncakları koyun onu almak için çabalaya çabalaya yapar bi de benim eşim öğretti önünde emekledi onla 😂
Tbmstf giiizemsi 7 ay 21 günlük döne döne evi turluyor teşvikte ediyorum önüne oyuncak vs de koyuyorum ama yok hiç emekleme belirtisi yok belki emeklemeden yürürler 😅🤷🏼♀️
Mervesyrk 7 buçuk aylık sürünüyordu 8 aylık emeklemeye başladı bi arkadaşımın kızıyla 3 gün araları var o da emeklemiyor ama mesela o daha önce dönmeye başlamıştı her bebiş farklı işte 😊