yagmurkokusu_ kubratagram indirimde aldım weebaby bir ara iyiydi ama şuan çatal batırıp yemek istiyor bende kabuklu soyamayacakalrımı hemen parçalayacağı şeyleri vermek için almıştım 3 4 defa anca kullandık
Fulyy kubratagram sadece karpuz gibi çok sulu meyvelerde kullanıyorum cok da gerekli değil var diye kullanıyorum
orguormeyisevenanne kubratagram 5 aydan itibaren bence gerekli hem cocuk oyalanıyo hem dişlerini kaşıyo hem de bişiler yemiş oluyo iyi ki almışım dediğim ürünlerden bi tanesi kesinlikle meyve süzgeci. Weebaby kullandım ben
marisback kubratagram oioi kullanıyorum önce boş veriyordum dişini kaşısın diye şimdi meyveyle veriyorum gayet mutlu
Selimikomom kubratagram ben kullanıyorum bebeğim çok seviyor serin karpuz veya kavun koyuyorum bitiriyor tamamen dişinede iyi geliyor