SacmalamaEngin Doktor önerisiyle çay kaşığı su vermeye başlayacağım 3 aylık bebeğim hazır su mu veriyorsunuz nasıl veriyorsunuz? Hazır suyu kaynatıp soğutup öyle mi veririm yoksa hazır su vermek yeterli olur mu?
UmutsuzPolyanna SacmalamaEngin yaşına kadar devamlı kaynamış şişe suyu içirdim. Yaşından sonra kaynamış suyum olmadığı zamanlar normal şişede su da vermeye başladım şimdi her yerden içiyor 17 aylık
Dry_cn SacmalamaEngin e bebekten bebek suyu aldım gayet güzel ilk başta biberona koydum içiyordu şimdi suluğu var ondan iciyor
SacmalamaEngin UmutsuzPolyanna anladım epey zor olmuştur her zaman kaynamış bulmak bende kaynattım şimdi ilk defa vericem
Elif337798 Hazır su verdim bizimkisi kaşığı yada biberonu sevmez ben doktor ozel bir şırınga verdi onunla veriyorum onu çok c Seviyor
Hacer05 Bebeğe verilen su kaynatılmış olmalı ve kesinlikle açık su olmamalı. Kaynatılmış su sterilize edilmiş olur . Yine karar sizin
SacmalamaEngin Iki_pasa_annesi emdikten sonra bir iki çay kaşığı önerdi bunu öneren ikinci doktor bu arada
Berfin4720 SacmalamaEngin aslında zor değil sabah uyandığınız gibi bi çaydan dolusu su kaynatıp cam şişede bekletin azaldığında tekrar kaynatsanız gün içinde bi yere de gittiğinizde size yetecektir
Deletedmom_60 SacmalamaEngin ben aritmadan cam demlige su koyuyorum kaynatip. Sogutup veriyorum kaşıkla biberindan suluktan cekmeyi beceremedi
Iki_pasa_annesi SacmalamaEngin benimkide bir hafta sonra 3 aylık olcak bende doktora sorcam su veriyimmi diye de o yüzden sordum