Bebeğim 4 aylık atak haftasındayız ve yaklaşık bir haftadır beşiğinde uyumuyor sürekli yanımda yatmak istiyor beşiğine koyduğum an geri uyanıyor ve 2 saat boyunca uyumuyor. Beşiğine nasıl alışır tekrar ya da atak geçtikten sonra beşiğinde uyumaya devam eder mi ? Yanına tişörtümüde koysam uyumuyor beşiğinde 😔