Melmus Bizim gece iki kere mama içiyor, sabah kahvalti veriyorum. Sonra mama içip uyuyor. Öğlen bi sebze püresi veriyorum, sonra tekrar mama içip uyuyor. Akşam corba veriyorum sonra tekrar mama içiyor.
Ama benim oğlum mamayı çok içmiyor, yani 90 ya da 100 CC içip bırakıyor.