Girlss 9 aylıkken yaptırdık bizde sağlık ocağında. Kızamık aşısı olduğu için vücutta kızarıklar görülebilir korkmayin denildi ama cok şükür yaşamadık öyle bir problem. Onun dışında aşı olunduğu için vücut ister istemez deliniyor ve mikroplara açık oluyor o yüzden o gün duş alinmamasini rica ettiler